سين سين بانو
.

اين کوفته بر عکس کوفته های وطنی که خيلی کار می برن و درست کردنشون سخته خيلی ساده اس و هر کسی به راحتی می تونه از پس درست کردنش بر بياد.

 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:کوفته قبرسی,کوفته, توسط سونيا |

اين سس رو با غذاهای گوشتی مثل انواع کباب و استيک می خورن. البته با نون خالی هم خوشمزه می شه. يعنی من که دوست دارم.زبان درازی



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:سس, توسط سونيا |

فراپی غذای اصلی محسوب نمی شه (گرچه می شه به عنوان يه شام سبک ازش استفاده کرد) بلکه اون رو کنار غذای اصلی می خورن مثل پورۀ سيب زمينی. به نظر من خوشمزه اس و برای تنوع می تونين به جای پوره سيب زمينی ازش استفاده کنيد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:فراپی,پوره,دور چين بشقاب, توسط سونيا |

 

اين غذا قبرسيه البته غذاهای قبرس و يونان شبيه هم هستن و من دقيقا نمی دونم که اصل اين غذا مال قبرسه يا يونان. در هر صورت اين غذا رو يه دوست قبرسی به بابای من ياد داده و من هم از بابام يادگرفتم. به نظر من که خوشمزه اس و به يه بار امتحان کردنش می ارزه. در ضمن خيلی راحته و سريع هم حاضر می شه.تو دستور اصلی اين غذا از الکل استفاده می شه اما ما از ماءالشعير ساده به جاش استفاده می کنيم که مشکلی هم نداشته باشه و همه بتونن استفاده کنن. در ضمن اين جوجه نيازی به پياز برای از بين بردن بوی بد مرغ نداره و اين يکی ديگه از مزايای پخت اين غذاس.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:جوجه کباب,غذای قبرسی,کاکوتی,غذای آسان, توسط سونيا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.